120210




Dom här borde stå i skohyllan, nununu.


känner att våran uppdatering är lite till och från (mest från speciellt en VISS person.. hiiih

Sitter typ och läser i körkortsboken. Måste verkligen boka min första lektion.. det blir på måndag! check.
måste boka båt till sthlm, och fixa klipptid. wäääähh ;<  = räka.
Den 28 åker jag och sötnos till LONDON! kommer bli myyyyysigt
egentligen skulle jag spendera den här kvällen med kompisar och parteey, men all min tagg har försvunnit. min mage är dum.. och min hjärna med, tänker bara på alla jobbiga saker. Om man kan bli deprimerad på en dag borde det gå uppåt igen lika fort. Skulle gissa på att det är vädrets fel, iaf lite.
- Är det för mycket begärt med lite sol, elloo?


ciao / j




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0